19 Haziran 2018 Salı

Şey yapıyordum demin burada. Böyle duygusallı, bunalımlı notlar alıyordum.

Yok çok kırık, üzgün falan. Birden siliverdim bütün hepsini. Bunların hepsi aşırı saçmalık.

Sürekli kırılmak, hayatın beklediğin şeyleri vermediğinden hayıflanmak.

Bende biliyorum çünkü, eğer hayattan dimdik durarak bir şeyi istersen sana bunu eninde sonunda verir.

He belki biraz şekli değiştirmiştir, olsun. O da olur.

O yüzden bıraktım ergen ergen konuşmaları.

Beylikdüzü'nden Mecidiyeköy'e taşınarak hayatımın kararını aldım diye düşünüyordum.

Şimdi akşamları Bahar'a çay içmeye geçemiyorum diye acayip sinirlerim bozuluyor.

Bu yüzden oturdum dün akşam 2,5 saat ütü yaptım.

Yavaş yavaş, çayımı yudumlayarak youtuber videolarına karşı.

Ha hiç youtuber takip etmezdim ama evde tek kalınca ve ütü yaparken insanın ilgisini çekebiliyormuş.

Şimdi bu değişiklik beni biraz çarptı. Evi değişen kedilerden farkım yok.

E ben daha dünyayı gezeceğim? O zaman bu süre de çaydan baya baya mahrum kalabilirim.

Neyse bende anlayamıyorum, Yay burcuyum ondan mı acaba?

Elime geçen şeylerle yetinemiyorum sanırım. Çünkü hayat kısa, Dünya çok güzel. 

Tutup Gökhan'ı elinden, arada sevdiklerimi de yanımıza katarak her yeri  görmek, koşabildiğim kadar koşmak, sonunda evim olarak bellediğim yerde biraz soluklanmak istiyorum.

Çünkü Dünya küçük, biz genciz (: ve gençlik çok hızlı geçiyor.







3 yorum:

  1. Yeni evle birlikte farkındalık ön plana çıkmış, çok da güzel kararlar almışsınız:)
    Dünyayı gönlünüzce keşfedebilmeniz dileğiyle..

    YanıtlaSil
  2. Sanrım gerçekten öyle oldu :) umarım bunu yapabilirim ! Teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. İlk blog yazdığım zamanlarda yazılarım depresifti. Sonra baktım depresif yazılar beni daha depresif yapıyor. Ne zaman sıkılsam ruhuma iyi gelecek şeyleri yazmaya başladım.

    Hayat istediklerimizi verir, vermediyse vardır bir hayır :) Gönlünden geçen herşeyi yapabilmen dileğimle :)

    YanıtlaSil