Bir şeyler bana 15 yaşımı hatırlatsın istiyorum sadece.
26 Temmuz 2018 Perşembe
25 Temmuz 2018 Çarşamba
İçimde çiçekler açmayalı oldu baya.
Doyasıya sarılıp, bakarken kıyamadığımı hissettiğim zamanları bir defterin içine koymuş baş ucumda tutuyorum.
Daha güzel notlarım da olmuştu , olucaktırda zaten demiştim kendime.
Herşey defterin arasında kalmış meğer.
Bana sabah kalkarken ve akşam yatarken o naiflikleri hatırlatması için ona bakıyorum.
Ama aynanın karşısına geçince onu göremiyorum.
Bir şeyler döküldü dallarımdan , olur elbet herkesin bir sonbaharı..
İyi bir şeylere yürümek, yolumda yeşil dallar görmek isterken ben ,
Sayfalara sıkışıp kaldım.
Don yapmış yüreğime çare bulamıyorum.
Güzel müzikler veya iç açan gömlekler uyduramıyorum.
İlkbahar gelir mi?
Doyasıya sarılıp, bakarken kıyamadığımı hissettiğim zamanları bir defterin içine koymuş baş ucumda tutuyorum.
Daha güzel notlarım da olmuştu , olucaktırda zaten demiştim kendime.
Herşey defterin arasında kalmış meğer.
Bana sabah kalkarken ve akşam yatarken o naiflikleri hatırlatması için ona bakıyorum.
Ama aynanın karşısına geçince onu göremiyorum.
Bir şeyler döküldü dallarımdan , olur elbet herkesin bir sonbaharı..
İyi bir şeylere yürümek, yolumda yeşil dallar görmek isterken ben ,
Sayfalara sıkışıp kaldım.
Don yapmış yüreğime çare bulamıyorum.
Güzel müzikler veya iç açan gömlekler uyduramıyorum.
İlkbahar gelir mi?
12 Temmuz 2018 Perşembe
10 Temmuz 2018 Salı
Not:
Akşam iş çıkışı eve dönerken ;
Yolda kendimi kaptırıp artık başımı ne kadar eğmişsem yokuş aşağıda kalan bir evin mutfağını farkettim.
Kadın ocak başında tavaya bir şeyler diziyordu.Dikkatimi yemek değil de , ayağında ki patik çekti.
Çetik miydi onun adı?
Temmuz ayındayız , benim ayaklarım cayır cayır yanıyor. İçime sıcak bastı görünce.
İşte bir diğer kişi için o ayaktaki patik kadar anlaşılmazız aslında.
Çokta kendimizi ve yaz ortasında ayağı üşüyen kişiyi yormamak gerekiyor.
Biraz salsak kendimizi yokuşlardan aşağı ? Sanki yetecek gibi..
Kendime pöti kareleri kapağı olan kavanozlar aldım.Hayat iki renkle de sevimli olabilir..
9 Temmuz 2018 Pazartesi
Kendime çokta çiçekli yollar çizemiyorum.
Bir yerleri fena kesmişim ama uzun süre farkedememişim,
artık yara soğuyup iyice acıtmaya başlayınca toparlamaya çalıştım kendimi.
Nerede oldu bu kesikler?
İyileşemiyor bir türlü , ne kadar zamandır açıktı?
Geçen zamanı nasıl kaybettim hiç bilmiyorum.
Bir yaşım kaybolup gitmiş bunu anlıyorum şimdi.
Hiç sormayın ben 26 olmadım.
Kar yağmadı bu kış ve çok yağmurlu bir yaz oldu.
Hiçbir şey düzgün gitmedi , hiçbir şey iyileşmeye yetmedi.
Açık yarasın içimizde, hafif bir rüzgarı bile kaldırmıyor yüreğim.
Bir yerleri fena kesmişim ama uzun süre farkedememişim,
artık yara soğuyup iyice acıtmaya başlayınca toparlamaya çalıştım kendimi.
Nerede oldu bu kesikler?
İyileşemiyor bir türlü , ne kadar zamandır açıktı?
Geçen zamanı nasıl kaybettim hiç bilmiyorum.
Bir yaşım kaybolup gitmiş bunu anlıyorum şimdi.
Hiç sormayın ben 26 olmadım.
Kar yağmadı bu kış ve çok yağmurlu bir yaz oldu.
Hiçbir şey düzgün gitmedi , hiçbir şey iyileşmeye yetmedi.
Açık yarasın içimizde, hafif bir rüzgarı bile kaldırmıyor yüreğim.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)