İçimde çiçekler açmayalı oldu baya.
Doyasıya sarılıp, bakarken kıyamadığımı hissettiğim zamanları bir defterin içine koymuş baş ucumda tutuyorum.
Daha güzel notlarım da olmuştu , olucaktırda zaten demiştim kendime.
Herşey defterin arasında kalmış meğer.
Bana sabah kalkarken ve akşam yatarken o naiflikleri hatırlatması için ona bakıyorum.
Ama aynanın karşısına geçince onu göremiyorum.
Bir şeyler döküldü dallarımdan , olur elbet herkesin bir sonbaharı..
İyi bir şeylere yürümek, yolumda yeşil dallar görmek isterken ben ,
Sayfalara sıkışıp kaldım.
Don yapmış yüreğime çare bulamıyorum.
Güzel müzikler veya iç açan gömlekler uyduramıyorum.
İlkbahar gelir mi?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder