9 Temmuz 2018 Pazartesi

Kendime çokta çiçekli yollar çizemiyorum.

Bir yerleri fena kesmişim ama uzun süre farkedememişim,
artık yara soğuyup iyice acıtmaya başlayınca  toparlamaya çalıştım kendimi.

Nerede oldu bu kesikler?

İyileşemiyor bir türlü , ne kadar zamandır açıktı?

Geçen zamanı nasıl kaybettim hiç bilmiyorum.

Bir yaşım kaybolup gitmiş bunu anlıyorum şimdi.

Hiç sormayın ben 26 olmadım.

Kar yağmadı bu kış ve çok yağmurlu bir yaz oldu.

Hiçbir şey düzgün gitmedi , hiçbir şey iyileşmeye yetmedi.

Açık yarasın içimizde, hafif bir rüzgarı bile kaldırmıyor yüreğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder