Yolda kendimi kaptırıp artık başımı ne kadar eğmişsem yokuş aşağıda kalan bir evin mutfağını farkettim.
Kadın ocak başında tavaya bir şeyler diziyordu.Dikkatimi yemek değil de , ayağında ki patik çekti.
Çetik miydi onun adı?
Temmuz ayındayız , benim ayaklarım cayır cayır yanıyor. İçime sıcak bastı görünce.
İşte bir diğer kişi için o ayaktaki patik kadar anlaşılmazız aslında.
Çokta kendimizi ve yaz ortasında ayağı üşüyen kişiyi yormamak gerekiyor.
Biraz salsak kendimizi yokuşlardan aşağı ? Sanki yetecek gibi..
Kendime pöti kareleri kapağı olan kavanozlar aldım.Hayat iki renkle de sevimli olabilir..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder