10 Temmuz 2018 Salı

Not:

Akşam iş çıkışı eve dönerken ;

Yolda kendimi kaptırıp artık başımı ne kadar eğmişsem yokuş aşağıda kalan bir evin mutfağını farkettim.

Kadın ocak başında tavaya bir şeyler diziyordu.Dikkatimi yemek değil de , ayağında ki patik çekti.

Çetik miydi onun adı? 

Temmuz ayındayız , benim ayaklarım cayır cayır yanıyor. İçime sıcak bastı görünce.

İşte bir diğer kişi için o ayaktaki patik kadar anlaşılmazız aslında.

Çokta kendimizi ve yaz ortasında ayağı üşüyen kişiyi yormamak gerekiyor.

Biraz salsak kendimizi yokuşlardan aşağı ? Sanki yetecek gibi..

Kendime pöti kareleri kapağı olan kavanozlar aldım.Hayat iki renkle de sevimli olabilir..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder