Bir şeyden ötürü, bir kaç şeyden hatta belki mutsuzdum. kırılmaya çalışıyorum fakat çatlaklar oluşuyor ağrı yapıyordu.
Bir şeyden dolayı mutlu olmaya çalışıyor, olduğumda sonuna kadar gizliyordum.
Fakat bir pazartesi sabahı biraz geç uyanıp yavaş yavaş hazırlanıp , sevgilimin beni almasını beklediğimde düşünmelik zamana sahip oldum.
Bir şeyler oluyor inceldikçe inceliyordu tahammül duvarı.
Birşeyleri fazlaca hatırlıyor eskilerle yenileri karıştırıyordum.
Canım yanmıyor sanıyordum hatırladıkça acıyordum.
Bir sabah uyanıp hepsini silmiş olmayı , mutluyum derken korkmamayı diliyorum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder