
Farklı zıpladığın için mi?
Sana sadece Ali dediğimiz için mi? Can desek uzayacak mıydı?
Ama zaten canımız gibi olduğunu sende bizim kadar iyi biliyodun.
Biliyo musun Ali?
Seni çok özlüyoruz..
6 ayda bir defa görüşürdük belki, ama bir altı ay daha yeterdi tebessüm ettiğini görmek.
Şimdi hiçbir şey yetmiyor.
Hiçbir şey şu göğsümüzdeki rüzgarı durdurmuyor..
Arada bir yağıyor,fırtınalar kopuyor ama hiç bir şey yerli yerine oturmuyor.
Savrulduk Alican.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder