N
7 Haziran 2018 Perşembe
“ Dostum benim, ‘do’ sesim ! “
Bir kaç gündür düşündüğüm cümle.. Her önüme gelene okuduğum.
Beni çok içeriye götürdü.
Göğüs kafesimin içine girdi ve bir çok şey çıkardı oradan.
Gerçekten bir şeyleri başlatabilir mi dostum dediğiniz? Do sesiniz midir?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder