7 Haziran 2018 Perşembe

g


Dünyanın en güzel sabahına uyandık seninle.
Çayları doldurdun , yağmura bakarak yudumladık.
Bir şalın altında sağanaktan yuvamıza kaçtık.
Evimsin benim.Varolduğun her yer ev bana.
Bana gülümsedin,beni çarşıya çıkardın , anlamlı hediyeler aldın.
Şarkı söyledik birlikte, şarkı söyleyen çocuğu bir tek biz alkışladık.
Ne iyi insanız yahu! deyip güldük.
Rakıdan sonra çay içtin. Evimize gittik.
Soğuktu içerisi , ısıttın.
Güneş oldun ömrüme.
İçimi aydınlattın.
Sonbahar oldun,tüm renkleriyle baharın.
Varolan tüm yaprakları toplamak istedim.
Hepsini senin yanına dizmek istedim.
Varlığını tüm güzelliklerle bütünlemek istedim.
Senin güzelliğini daha nerelerde görürdüm bilemedim.
Seni sen yapan bütün renklerine, varlığına, güzelliğine..
Ömrümle ve sevgimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder